پیشنهاد خرید دستبند مردانه

جدیدترین مدل های دستبند مردانه چرمی مدل 2019-2020

استفاده از چرم در لوازم زینتی از زمان های گذشته مرسوم بوده است چرا که علاوه بر دوام و پایداری بالا از زیبایی و چشم نوازی خاصی نیز برخوردار است . امروز با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت مد و زیبایی، استفاده از زیورآلات چرمی مانند دستبند چرمی مردانه و دستبند چرمی دخترانه در میان مردم بسیار رایج شده است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما نیز به دنبال خرید دستبند چرمی مردانه هستید و می خواهید یک دستبند چرمی مناسب پیدا کنید و به دنبال راهنمای خرید دستبند چرمی مردانه هستید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله از لوکس گلامور با ما همراه باشید تا جدیدترین مدلهای دستبند چرم مردانه را با هم بررسی کنیم.

چه دستبند چرمی مناسب شماست ؟

در ابتدا سعی داریم تا المانهای مهم در انتخاب یه دستبند چرمی مناسب همچون کیفیت، استایل و قیمت را مورد بررسی قرار دهیم تا متناسب با سلیقه و بودجه خود بهترین مورد را انتخاب کنیم. پس با ما همراه باشید: 

کیفیت ساخت دستبند چرمی

امروزه دستبند چرمی با تنوع بسیار بالا در بازار عرضه می شود که قیمت های بسیار متفاوتی دارند و شما می توانید دستبند چرم مردانه متناسب با سلیقه خود را با قیمت مناسب خریداری فرمایید. ولی توجه به این نکته ضروریست که گاهی متریال های ارزان قیمت و بی کیفیت ممکن است به جای چرم اصل به شما فروخته شوند. بنابراین حتما به بوی چرم و یا بافت آن دقت فرمایید. در خرید یک دستبند علاوه بر چرم به کار رفته، جنس فلز و نوع قفلی که در دستبند به کار رفته است را نیز مد نظر قرار دهید چرا که عمر دستبند چرمی به این عناصر نیز وابسته است و ممکن است یک دستبند از چرم بسیار خوبی ساخته شده باشد ولی یک قفل نامرغوب باعث شود تا در مدت کوتاهی دستبند شما غیر قابل استفاده گردد. 

بنابرین در هنگام خرید دستبند حتما سعی کنید از کیفیت ساخت آن مطمئن شوید برای این منظور بهتر است خرید های خود را از یک فروشگاه مطمئن زیورآلات انجام دهید که در هر شرایطی نسبت به فروش اجناس متعهد باشد.

استایل دستبند چرم مردانه

حتما قبل از خرید به این قضیه فکر کنید که چه نوع از دستبند های چرمی مد نظر شماست و چه دستبندی مناسب شخصیت و موقعیت شماست. انواع مختلفی از دستبند های چرمی به صورت روزانه طراحی و راهی بازار می شود و شما بهتر است قبل از خرید اقدام به انتخاب استایل مورد علاقه ی خود کنید برای اینکار می توانید از یک فروشگاه آنلاین زیورآلات چرمی بازدید کنید و انواع مختلفی از زیورآلات چرمی را مشاهده و انتخاب کنید.

طرح مورد استفاده بر روی دستبند چرمی ، طرح مورد استفاده در فلز دستبند چرمی ، تعداد ردیف های دستبند چرمی و اشکال موجود بر روی دستبند چرمی می تواند جزو مواردی باشند که در انتخاب دستبند چرمی دخیل خواهند بود.

قیمت دستبند چرمی

قیمت های بسیار متنوعی برای دستبند های چرمی وجود دارد که با توجه به ناآگاهی برخی خریداران گاها حتی یک دستبند با قیمت های مختلفی در جاهای مختلف به فروش می رسد پس پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید، قیمت های دستبند چرمی در فروشگاههای مختلف رابررسی و مقایسه کنید و از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید.

پیشنهاد دستبند چرمی مردانه

در خرید دستبند چرمی مردانه موارد و معیار های مختلفی وجود دارد که با توجه به این موارد شما یک دستبند چرمی خاص را می پسندنید یا نمی پسندید ولی در ادامه ما چند مورد از جدیدترین دستبندهای مردانه را معرفی میکنیم تا شما را در خرید دستبند راهنمایی کنیم.

دستبند مردانه چرم اصل طرح رولکس ds-n432

دستبند مردانه چرم اصل طرح رولکس ds-n432 از سری دستبند های مردانه طرح جدید میباشد که از جنس چرم با کیفیت و اصل ساخته شده اند و بدون افت کیفیت هستند و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستبند چرم جدید بی نیاز کند. دستبند چرم مردانه ds-n432 به صورت دو ردیفه است و در ساخت آن از چرم طرح ساده و طرح بافت به صورت توام استفاده شده است که زیبایی دستبند را دو چندان کرده است.

دستبند مردانه چرم اصل طرح رولکس ds-n432 از نمای مشکی
دستبند مردانه چرم اصل طرح رولکس

دستبند چرم مون بلان مردانه ds-n525

دستبند مون بلان ds-n525 جزو زیورآلاتی است که از روی طرح های برند معروف مون بلان ساخته شده و جزو دستبندهای شیک و زیبا محسوب می شود . رویه این دستبند نیز از جنس استیل درجه یک است که بر روی آن نام مون بلان نیز حک شده است. این دستبند زیبا دارای طول 21 سانتی متر است که قفل آن به صورت جعبه ای است و با استفاده از آموزش تغییر سایز دستبند می توان آن را تغییر سایز داد.

دستبند چرم مون بلان مردانه ds-n525 از نمای روبرو
دستبند چرم مون بلان مردانه

دستبند چرمی اسپرت قهوه ای طرح لنگر ds-n441

دستبند چرمی اسپرت قهوه ای طرح لنگر ds-n441 از سری زیورآلات اسپرت می باشد که به صورت دخترانه و پسرانه استفاده می شود و از جنس چرم طبیعی با کیفیت ساخته شده است که بدون تغییر کیفیت است و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستبند چرم جدید بی نیاز کند. این دستبند از چرم طرح بافت ساخته شده است و به رنگ قهوه ای می باشد.

دستبند چرم اسپرت ds-n441 یکی از دستبند های مورد اشاره در این راهنمای خرید دستبند چرمی است که دارای طول 19 سانتی متر می باشد و مهره استفاده شده در ساخت آن از جنس استیل 316 می باشد که به صورت طرح لنگر است و به عنوان قفل دستبند نیز استفاده می شود. دستبند چرم ds-n441 گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید دستبند چرم طرح خاص هستند زیرا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و قابلیت استفاده روزانه را دارا می باشد.

دستبند چرمی اسپرت قهوه ای طرح لنگر ds-n441 از نمای مشکی
دستبند چرمی اسپرت قهوه ای طرح لنگر

4- دستبند مردانه چرم طرح کارتیه رویه استیل ds-n488

دستبند مردانه چرم طرح کارتیه رویه استیل ds-n488 را می توان یکی از دستبند های خاص و شیک مردانه دانست که به صورت اسپرت می باشد و از جنس چرم با کیفیت درجه یک ساخته شده و رویه بیرونی به رنگ مشکی و رویه داخلی به رنگ چرم قهوه ای می باشد. دستبند چرم مردانه ds-n488 به صورت تک ردیفه است و دارای طول 22 سانتی متر می باشد که با استفاده از قفل جعبه ای تعبیه شده بر روی آن می توان آن را کاهش سایز نیز داد که به همین منظور نیز می توانید از اموزش تغییر سایز دستبند استفاده کنید.

دستبند مردانه چرم طرح کارتیه رویه استیل ds-n488 از نمای سفید
دستبند مردانه چرم طرح کارتیه رویه استیل

5- دستبند مردانه چرمی طرح رولکس و تیر ds-n483

دستبند مردانه چرمی طرح رولکس و تیر ds-n483 را می توان یکی از زیباترین و در عین حال شیک ترین زیورآلات مردانه دانست که از جنس چرم طبیعی با کیفیت می باشد. دستبند چرم مردانه رولکس از چرم طرح بافت ساخته شده است که از دوام بالایی برخوردار است و دستبند به صورت تک ردیفه می باشد. دستبند چرم رولکس ds-n483 دارای طرح فلش میباشد که از جنس فلز استیل 316 ساخته شده است و بدون تغییر رنگ است.

دستبند مردانه چرمی طرح رولکس ds-n483 از نمای نزدیک
دستبند مردانه چرمی طرح رولکس و تیر

دستبند مردانه چرم اصل طرح ورساچه DS-N436

یکی دیگر از دستبند هایی که در این راهنمای خرید دستبند چرمی خدمتان معرفی میشود دستبند ds-n436 است. دستبند مردانه چرم اصل طرح ورساچه DS-N436 یکی از دستبند های مردانه ای میباشد که به صورت چند ردیفه می باشد و از چرم اصل با کیفیت ساخته شده است. در ساخت این دستبند از چرم طرح بافت و چرم ساده استفاده شده است و دو ردیف به صورت ساده و یک ردیف به صورت طرح بافت می باشد. دستبند مردانه چرم DS-N436 به دلیل ساخته شدن از چرم با کیفیت و درجه یک بدون افت کیفیت است و تا سال ها می تواند شما را از خرید دستبند چرم جدید بی نیاز کند.

دستبند مردانه چرم اصل طرح ورساچه DS-N436 از نمای سفید
دستبند مردانه چرم اصل طرح ورساچه

دستبند مردانه چرم خاص طرح ساندینو DS-N435

دستبند مردانه چرم خاص طرح ساندینو DS-N435 را می توان یکی از خاص ترین دستبند های مردانه دانست که دارای طرح زیبا و خاصی می باشد. دستبند مردانه اسپرت DS-N435 از جنس چرم اصل کیفیت می باشد و به صورت تک ردیفه است و از چرم طرح بافت ساخته شده است. این دستبند به طرح ساندینو معروف است و طول تقریبی دستبند 21 سانتی متر می باشد.

دستبند مردانه چرم خاص طرح ساندینو DS-N435 از نمای مشکی
دستبند مردانه چرم خاص طرح ساندینو

دستبند چرم مردانه مونت بلانک ds-n495

یکی از دستبند های معروف و شیک مردانه که محبوبیت خاصی دارد ؛ دستبند چرم مردانه مونت بلانک ds-n495 می باشد که به صورت طرح بافت می باشد و از جنس چرم طبیعی درجه یک ساخته شده است و بدون افت کیفیت می باشد. این دستبند چرم شیک به صورت سه ردیفه مورد استفاده قرار می گیرد و قفل آن به صورت آهنربایی می باشد. لازم به ذکر است که قفل این دستبند که از جنس استیل 316 می باشد به عنوان رویه دستبند عمل می کند.

دستبند چرم مردانه مونت بلانک

نمونه های نمایش داده شده بخشی از دستبند های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور است و شما می توانید نمونه های بیشتری از دستبند چرم مردانه را در این فروشگاه مشاهده کنید.

جمع بندی

در این مقاله از لوکس گلامور سعی شد یک راهنمای خرید دستبند چرمی مردانه ارائه شود تا شما را در خرید و انتخاب یک دستبند چرمی مناسب کمک کند. برخی از دستبند های چرمی موجود در بازار نیز به عنوان نمونه ارائه شد تا بتوانید یک شمای اولیه از کارهایی که می توانید انتخاب کنید داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه