۱۰ کاری که نباید در روز ولنتاین و سپندارمزگان انجام دهید

۱۰ کار که نباید در ولنتاین و سپندارمزگان انجام دهید

سلام به همه عزیزان و امیدواریم در طول روز های عاشقانه مخصوصا در ولنتاین کلی خوش بگذره و شاد باشید. در ایران دو روز عاشقانه در سال وجود دارد که به عنوان عشق و دوست داشتن مورد بزرگداشت قرار می گیرند و در این روز ها عاشق ها به هم کادو و هدیه های عاشقانه (هرچند از نظر مادی شاید کم ارزش ولی از نظر معنوی بسیار ارزشمند.) میدهند و به هم اعلام می کنند که چقدر عاشق هستند و دنیا زیباست. قبلا در مقاله ای از لوکس گلامور هدیه های مناسب ولنتاین را ‍پیشنهاد کرده ایم ولی دادن یک سری هدیه برای ابراز عشق کافی نیست و شما باید سعی کنید بعضی از کار ها را در این روز ها اصلا انجام ندهید تا اگر هم یک روز فوق العاده نداشته اید حداقل تبدیل به یک روز کاملا بد نشود! برای فهمیدن این نکات با ما همراه باشید

۱- دیر نکنید!

اولین نکته ی مهم در این روز اینست که دیر نکنید! جوری برنامه ریزی کنید که سر موقع به خانه و یا سر قرار برسید. روز ولنتاین روزیست مختص شما و عشقتان، پس مطمئن شوید که این روز زیبا را بدون هیچگونه دردسر و اتفاق بدی جشن میگیرید.

۲- رزرو فراموش نشود!

اگر قصد دارید تا با عشقتان به رستوران یا کافی شاپ مورد علاقتان بروید قبلا کارهای مربوط به رزرو میز مورد نظرتان را انجام دهید. شاید گشتن به دنبال یک کافی شاپ یا رستوران با ظرفیت خالی در روز ولنتاین برایتان ناخوشایند و خسته کننده باشد و انتخاب محلی نامناسب با روحیاتتان باعث ایجاد حسی ناخوشایند در شما و طرف مقابلتان بشود. میتوانید رستوراتها و کافی شاپهایی با محیط آرام و رمانتیک را برای این روز انتخاب کنید.

۳- شتابزده عمل نکنید!

اگر در اوایل یک رابطه عاطفی قرار دارید و این قرار جزو اولین قرارهای شماست و به اصطلاح مراحل اولیه آشنایی را پشت سر می گذارید لازم نیست حتما تمام مدتی که با هم هستید جملات عاشقانه بگویید. به خود و طرف مقابلتان فرصت بیشتری دهید. شاید ولنتاین سال بعد فرصت مناسبتری برای این باشد که عشق و علاقتان را مستقیم و بی پروا نشان دهید. بنابراین سنجیده عمل کنید و از شتاب زدگی اجتناب کنید.

۴- زیاد شیرین کاری نکنید

شاید شما کلا آدم شیرین کاری باشید ولی بهتر است بدانید که امروز روز عاشقانه هاست و شاید شیرین کاری زیاد کار جذابی به نظر نرسد و ممکن است کنترل شرایط از دست شما خارج شود و این کار حتی می تواند باعث ناراحتی عشقتان شود. پس سعی کنید امروز را عاشقانه رفتار کنید.

۵- روز ولنتاین را مخصوص عشقتان قرار دهید!

در ولنتاین و سپندار مزگان سعی کنید بیشتر وقت خود را با عشقتان بگذارنید و برای دیگران کمتر وقت خرج کنید. در این روز عشقتان حساستر خواهد شد و تقدیم یک هدیه برای او کافی نخواهد بود. سعی کنید ارتباط خود با جنس مخالف را به غیر عشقتان به کمترین حد خود برسانید تا یک روز شاد و فوق العاده با عشقتان داشته باشید

۶- یک توصیه خاص (مخصوصا برای خانم ها ! )

زیاد حرف نزنید! و سعی کنید وقت را به طرف مقابلتان هم بدهید. اجازه دهید او هم صحبت کند و عشق خود را بیان کند. به او اجازه دهید زمان داشته باشد تا با شما حرف بزند و حرف های قلبش را به شما بزنید. او نیز به اندازه شما نیاز به بیان عشقش دارد.

۷- پولتان را به رخ نکشید!

شما آقای محترم و شما خانم محترم حق ندارید که پولتان را به رخ بکشید. همیشه به یاد داشته باشید که امروز یک روز عاشقانه است و پول عشق را رقم نمیزند. سعی کنید با پول به غرور و شخصیت طرف مقابلتان ضربه نزنید. هر چیزی که از حد بگذرد بد است حتی نمایش پول.

۸- به اون نچسبید !

عشق به معنای چسبیدن به طرف مقابل نیست حتی در روز ولنتاین. درست است که بهتر است وقت بیشتری برای عشقتان بگذارید ولی به هیچ وجه به اون این حس را القا نکنید که به او چسبیده اید. آزادی یکی از غریزه های اصلی انسان هاست.

۹- تفتیش نکنید!

عشقتان عشق شماست و شما صاحب او نیستید! او را تفتیش نکنید. ولنتاین و سپندارمزگان روز عشق است و نه روز تصاحب پس سعی کنید متعادل رفتار کنید. تفتیش یکی از آزاردهنده ترین کار هاست حتی برای کسی که عاشق شماست.

۱۰- فیلم هندی بازی نکنید.

شاید فیلم هندی در سینما و تلویزیون جذابیتی داشته باشد ولی مطمءن باشید در برای ولنتاین زیاد مناسب نیست مخصوصا کارهای بالیودی این فیلم ها. پس سعی کنید طبیعی و عاشقانه باشید. از کار هایی مثل آب پاشیدن روی عشقتان یا شعبده بازی  های عجیب غریب یا قهرمان بازی کاملا دوری کنید و یک روز کاملا عادی را با عشقتان بگذرانید.

 

امیدوارم با رعایت این نکات و انجام ندادن آن ها دو روز عاشقانه داشته باشید و همیشه خوش و خرم باشید. اگر نظر و پیشنهادی دارید لطفا از طریق بخش نظرات اعلام کنید تا همه بیشتر یاد بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه