پیشنهاد کادو ولنتاین ارزان قیمت

کادو ولنتاین ارزان قیمت – پیشنهاد زیورآلات و هدیه های مناسب ولنتاین

هر ساله با فرا رسیدن 25 بهمن که مصادف با روز ولنتاین است یکی از دغدغه های فکری بخشی از افراد جامعه انتخاب هدیه ولنتاین مناسب است. آیا سوالاتی همچون ” کادو مناسب روز ولنتاین چیست ؟ “یا ” برای ولنتاین چی بخرم؟” یا “بهترین هدیه برای روز ولنتاین چیست ؟” یا ” زیورآلات مناسب ولنتاین کدامند ؟” ذهن شما را به خود درگیر کرده است؟ اگر شما نیز به دنبال کادو ولنتاین ارزان قیمت هستید در این مقاله از لوکس گلامور با ما همراه شوید تا برخی زیورآلات مناسب کادو ولنتاین را به شما معرفی کنیم و نکاتی را درباره انتخاب کادو ولنتاین با شما در میان بگذاریم.

یکی از بهترین انتخابها برای هدیه ی ولنتاین زیورآلات ست زوج می باشد، زیرا در کنار زیبایی و قیمت مناسب میتواند نشانگر عشق و علاقه ی شما به یکدیگر باشد. البته در صورتی که قصد دارید زیورآلات تکی انتخاب کنید میتوانید انواع انگشتر،گردنبند، دستبند، ساعت و یا سرویس زیورآلات را نیز مد نظر قرار دهید.

زیورآلات ست دخترانه و پسرانه

یکی از گزینه های اصلی برای کادو ولنتاین، بخش زیورآلات ست می باشد که از جمله زیورآلات ست می توان به گردنبند و پلاک های ست ، دستبند ست و ساعت ست اشاره کرد. گردنبند های ست از فلزات مختلفی ساخته شده و به صورت دو تکه هستند و شکل آنها به گونه ایست که در کنار یکدیگر تکمیل کننده ی یک طرح اصلی بوده و نماد عشق و دوست داشتن می باشند، همچنین دستبند های ست نیز از انواع سنگ های طبیعی ساخته شده اند و به صورت کشی و فری سایز می باشند که در بعضی موارد خاصیت درمانی نیز دارا می باشند و دارای آویز ها و مهره های زیبا می باشند. این زیورآلات ست در چندین رنگ و طرح در فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور موجود می باشد. چند مورد از زیورآلات ست در ادامه آماده است که میتوانید مشاهده کنید.

ست دستبند دخترانه و پسرانه

دستبند های ست را با توجه به اسپورت بودن میتوانید در تمام موقعیت ها به دست داشته باشید.

[yith_wc_productslider id=31921]

شما می توانید  برای دیدن دستبند های ست دیگر مناسب کادو ولنتاین به بخش ست دستبند دختر و پسر فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور مراجعه کنید.

ست گردنبند و پلاک مناسب کادو ولنتاین

پلاک ها و گردنبند های ست مناسب ولنتاین به صورت دو تکه می باشند و به اشکال مختلف از جمله قلب و گیتار و … در زیورآلات لوکس گلامور موجود می باشند که در زیر چند نمونه از آنها آورده شده است و شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تمام گردنبندهای ست به لینک گردنبندهای ست مراجعه فرمایید.

[yith_wc_productslider id=31922]

کادو ولنتاین ارزان قیمت مناسب خانم ها

خوشبختانه همه ی خانم ها علاقه مند به زیورآلات می باشند و مطابق با روحیات خود زیورآلات خاصی را می پسندند بنابراین اگر شما آقای عزیز قصد خرید هدیه ولنتاین ارزان قیمت برای بانوی خود دارید. برای انتخاب هدیه ولنتاین اولین قدم در نظر گرفتن روحیات طرف مقابل است. زیورآلات زنانه به دسته بندی هایی همچون زیورآلات چرمی، اسپرت، جواهری و طرح طلا تقسیم بندی می شوند که هر یک زیر شاخه های مختص خود را دارند و مناسب سلیقه های مختلف می باشند. در ادامه با معرفی این دسته بندی ها شما را به خرید مناسبترین هدیه ی ولنتاین می رسانیم.

زیورآلات چرمی دخترانه ارزان قیمت مناسب ولنتاین

زیورآلات چرمی مناسب خانم ها و دختران جوانی می باشد که علاقه مند به زیورآلات اسپرت هستند. از مزایای این دسته از هدیه ها این است که شما نگرانی از بابت سایز و اندازه ی اکسسوری انتخابی نخواهید داشت و تمام آنها فری سایز (free size) می باشند. بهتر است در خرید زیورآلات چرمی رنگ مورد علاقه ی عشقتان را مد نظر قرار دهید تا بهترین گزینه را انتخاب فرمایید یا رنگی متناسب با لباس جدیدی که خریده است را در نظر بگیرید.

[yith_wc_productslider id=31924]

جواهرات

محبوبترین در میان خانم ها! بله درست است، جواهرات و سنگ های لوکس با رنگ های خاص و درخشان محبوبترین زیورآلات در میان خانم ها هستند ولی شاید نام جواهر شمارا به وحشت بیاندازد و قیمت های بسیار بالا را در ذهن مجسم کنید اما جواهرات ارزان قیمت هم با کیفیت بسیار بالا وجود دارند.جواهر در واقع به زیورآلاتی اطلاق می شود که دارای کریستالهای خاص و باکیفیت باشند. امروزه کمپانی هایی همچون سواروفسکی کریستالهایی با رنگ های بسیار دلنشین و اغوا گرانه را راهی بازار کرده اند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند و می توانند به عنوان زیورآلات مناسب کادو ولنتاین مطرح شوند. استفاده از این کریستالها در ساخت دستبند،گوشواره، انگشتر و گردنبند و همچنین انواع سرویس ها و نیم ست ها زیورآلاتی بسیار لوکس را رقم زده است که بی شک با باز کردن درب جعبه، عشقتان به شدت سورپرایز خواهد شد.برندهایی همچون کلیو و ژوپینگ در ساخت زیورآلات لوکس خود از این کریستالها استفاده می نمایند. توصیه ی لوکس گلامور مد نظر قرار دادن سایز مناسب انگشتر و دستبند های تک سایز است.

انگشتر نقره دخترانه طرح تک نگین rg-n272 از نمای روبرو

گوشواره جواهر هدیه ای مناسب برای ولنتاین

زیورآلات طرح طلا

اگر بانوی شما معتقد است که زیورآلات باید مشابه طلا باشند بهتر است شما نیز به این سلیقه ی او احترام گذاشته و زیورآلاتی را انتخاب کنید که دیزاینی همچون طلا دارند، همچون انگشتر طرح طلا، گردنبند طرح طلا، النگو و دستبند و زیورآلاتی از این قبیل. بهتر است قبلا نظر او در مورد رنگ طلایی و یا نقره ای را جویا شده باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. زیورآلات طرح طلا قیمت مناسب هستند و تقریبا می توان آن ها را در رده هدیه ارزان قیمت ولنتاین قرار داد.

دستبند نقره زنانه طلایی نگین دار ds-n314 از نمای روبرو
دستبند نقره زنانه طلایی نگین دار

زیورآلات هنری و خاص

اگر عشقتان یک هنرمند و یا شخصی علاقه مند به هنر است ذوق خود را به کار بگیرید و با خرید زیورآلاتی خاص با رنگبندی های متفاوت و هنری و ارزان قیمت او را تحت تاثیر قرار دهید. این قبیل زیورآلات اغلب دارای طراحی های متفاوت با رنگهایی خاص و اغلب ساخته شده از برنج و یا استیل هستند و قیمت بسیار خوب و مناسبی دارند. طرح هایی سنتی و رنگارنگ در این دسته از زیورآلات به فراوانی به چشم میخورد. انواع رومانتویی، دستبندهایی با بند های کنفی، گوشواره های برنجی و خوش نقش و نگار و زیورآلات رزینی و سرشار از طرح های بته جقه مورد علاقه هنرمندان و قشر هنریست.

رومانتویی مناسب هدیه ولنتاین
گوشواره برنجی رنگی مناسب هدیه ی ولنتاین

کادو ولنتاین ارزان مناسب آقایان

اگر به دنبال خرید هدیه ولنتاین با قیمت مناسب برای همسر یا نامزد یا دوست خود هستید در این بخش به معرفی برخی از زیورآلات مناسب آقایان خواهیم پرداخت که دارای قیمت ارزان و کیفیت بالا هستند. پیشنهاد می شود مقاله ” آشنایی با زیورآلات مردانه” را مطالعه کنید . زیورآلاتی چون انگشتر و گردنبند و دستبند چرمی، فلزی و سنگی می توانند هدیه مناسبی برای آقایان در روز ولنتاین باشند که به چند نمونه از کادو ولنتاین های مناسب آقایان در ادامه اشاره می شود.

انگشتر مردانه

در انتخاب انگشتر مردانه باید به چند نکته توجه کنید تا یک کادو ولنتاین زیبا و شیک و چشم نواز را برای طرف مقابلتان انتخاب کنید. سعی کنید قبل از انتخاب انگشتر حتما سلیقه ی او را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال به زیورآلات مورد استفاده او دقت کنید و رنگ دلخواه او را بدانید چرا که ممکن است او به انگشتر های رنگ طلایی رغبت چندانی نداشته باشد که در این صورت باید انگشتر های رنگ نقره ای را مد نظر قرار دهید.انگشترهای استیل عموما دارای قیمت ارزان می باشند و انگشتر های مردانه ی نقره به سبب گران بودن فلز به کار رفته دارای قیمت بالاتری می باشند. سعی کنید حتما سایز انگشت او را بدانید، تعیین سایز انگشتر یکی از فاکتور های مهم خرید انگشتر به حساب می آید پس از آن غافل نشوید.

انگشتر مردانه مونت بلانک با تاج بیضی عمودیRg-266 - عکس از تاج
انگشتر مردانه مونت بلانک با تاج بیضی عمودیRg-266

انگشتر نقره با قیمت مناسب مناسب ولنتاین

انگشتر مردانه- کادو ولنتاین مردانه
انگشتر مردانه مناسب کادو  ولنتاین

انگشتر مردانه اسپرت استیل طرح جدید rg-n352 از نمای پایین
انگشتر مردانه اسپرت استیل طرح جدید

برای مشاهده انگشتر های مردانه بیشتر به بخش انگشتر مردانه فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

دستبند مردانه ارزان قیمت مناسب کادو ولنتاین

امروزه دستبند های مردانه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و به وفور بین مردان مورد استفاده قرار میگیرد. دستبند های مردانه در انواع چرمی،فلزی و سنگی ساخته می شوند و نوع چرمی آن نیز متشکل از نوع بافت و ساده است که می تواند کادو ولنتاین مناسبی برای مردان باشد . برای دانستن سایز دستبند میتوان از آموزش تعیین سایز دستبند و آگاهی از قطر آن استفاده نمود . همچنین یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب دستبند چرم توجه کردن به رویه و فلز به کار رفته در آن است.

دستبند چرم مون بلان مردانه ds-n525 از نمای روی دست
دستبند چرم مون بلان مردانه

دستبند پسرانه اسپرت za-n012 از نمای جدید
دستبند پسرانه اسپرت

دستبند چرم مردانه طرح ورساچه DS-N527 از نمای سفید
دستبند چرم مردانه طرح ورساچه با قیمت مناسب

برای مشاهده مدل های دیگر دستبند مردانه به بخش دستبند مردانه فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

گردنبند و پلاک مردانه

گردنبند های مردانه ساخته شده از فلز های مختلفی است که برای کسانی که میخواهند کادو ولنتاین خاصی را بدهند گزینه مناسبی است. گردنبند های مردانه متشکل از پلاک و زنجیر است و امروزه در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد. در انتخاب گردنبند حتما باید به طول زنجیر و پلاک و وزن آن توجه کرد و مناسب با سلیقه طرف مقابل انتخاب کرد. گردنبندهای ارزان قیمت مناسب ولنتاین را میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

 

شما می توانید برای دیدن بقیه گردنبند و پلاک های ست مناسب ولنتاین به بخش ست گردنبند و پلاک زیورآلات لوکس گلامور مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه