10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024

10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024

یکی از زیورآلات پرطرفدار در بین دختران و بانوان دستبند می باشد که در انواع طرح ها و استایل ها در بازار موجود می باشد اما بی شک یکی از مدل های پرطرفدار دستبند های فانتزی و ظریف می باشند که امروزه مورد توجه هم دخترانه و هم بانوان قرار گرفته است. همه ساله طرح های جدید دستبند فانتزی دخترانه و زنانه روانه بازار می شود که تعدادی از آنها از محبوبیت بالایی برخوردار می شود.از همین رو ما در این مقاله سعی داریم تا با “10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024″” شما عزیزان را در خرید بهتر و به روزتر راهنمایی کنیم.

این دستبند زیبا و شیک به صورت نماد پروانه ساخته شده است که سمبل ظرافت می باشد که به صورت زنجیری ساخته شده و در انتهای آن نیز زنجیر اضافه شونده وجود دارد تا بتوان از طریق آن دستبند را تغییر سایز داد. این دستبند یکی از طرح های پرطرفدار سال 2024 است که می توان آن را در قالب انواع فلزات نظیر طلا، نقره، استیل و … آماده کرد که نمونه استیل آن در بخش دستبند دخترانه فروشگاه لوکس گلامور و تحت عنوان دستبند نقره پروانه موجود می باشد.

10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024

این دستبند زیبا نیز جزو طرح های خاص و شیک دخترانه می باشد که از ظرافت خاصی برخوردار است  و جزو طرح های پرطرفدار محسوب می شود. نگین کاری و استفاده از نماد پایپون باعث شده است که این دستبند را جزو مدل های پرطرفدار دستبند فانتزی دخترانه 2024 قرار دهیم.

10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024

یکی دیگر از طرح هایی که می توان جزو دستبند های فانتزی مدل 2024 پرطرفدار قرار داد دستبند طرح پروانه می باشد که به صورت نگین دار می باشد و با توجه به ویژگی قفل کراواتی برای هر سایز مچ دستی مناسب می باشد. این دستبند زیبا نیز دارای نمونه استیل می باشد که می توانید تحت عنوان دستبند استیل پروانه مشاهده کنید.

دستبند دخترانه استیل رزگلد طرح پروانه ds-n627 از نمای سفید

یکی دیگر از طرح هایی که همواره مورد توجه قرار می گیرد و از لحاظ رنگ کاملا مشابه طلا هستند دستبند های زنجیری ژوپینگ می باشند که یکی از بهترین طرح های سال 2024 را می بینید که با ثبات رنگ بالا و عدم ایجاد حساسیت بر روی پوست می تواند جایگزین مناسبی برای دستبند طلا باشد.

دستبند زنانه ژوپینگ روی دست - دستبند زنانه ژوپینگ طلایی زنجیری طرح طلا br-n166

یکی از طرح های محبوب دستبند دخترانه فانتزی امسال که از زیبایی و چشم نوازی خاصی برخوردار است دستبند فلاور می باشد که به صورت نگین دار است و جزو دستبند های زنانه و دخترانه طرح طلا سفید می باشد که نمونه نقره آن نیز در فروشگاه لوکس گلامور موجود می باشد که در انواع رنگ های رزگلد ، طلایی و نقره ای هستند که در بخش دستبند دخترانه و زنانه قابل مشاهده است.

دستبند دخترانه و زنانه فانتزی

پرنده قو به عنوان نماد اصلی برند سواروسکی شناخته می شود که برندی شناخته شده در حوزه زیورآلات و جواهرات می باشد که در ساخت جواهرات از این نماد نیز استفاده می شود. این نماد امسال نیز جزو محبوب ترین ها بوده است از همین رو می توان آن را جزو محبوب ترین دستبند های دخترانه فانتزی سال 2024 محسوب کرد که نمونه نقره آن نیز در فروشگاه لوکس گلامور موجود است.

دستبند فانتزی دخترانه

یکی از زیباترین و شیک ترین طرح های دستبند دخترانه می باشد که با استفاده از نماد گل ساخته شده است که به صورت سه تیکه می باشد که بر روی آن نگین های فوق العاده درخشان و زیبا استفاده شده است که زیبایی دستبند در دوچندان می کند.

10 مدل جدید دستبند دخترانه و زنانه فانتزی 2024

این دستبند نیز جزو طرح های تلفیقی شیک و خاص می باشد که با استفاده از نماد قلب ساخته شده است که همواره به عنوان نشان دادن میزان عشق و علاقه استفاده می شده است. در این دستبند زیبا و شیک از نگین های زیرکونیا به صورت توامان استفاده شده است که در کنار طرح زیبای دستبند جلوه ای ویژه بدان بخشیده است.

دستبند نقره طرح قلب دخترانه ظریف br-n59

یکی از طرح های زیبا و چشم نواز که در ساخت دستبند دخترانه استفاده می شود اشک می باشد که اغلب به صورت نگین رنگی میباشد. این دستبند زیبا و شیک نیز جزو طرح های جدید سال 2024 می باشد که به صورت زنجیری نگین دار می باشد که جنس نگین های نیز از نوع زیرکونیا می باشد.

دستبند نقره زنانه جواهری نگین صورتی br-n75

یکی دیگر از طرح های پرطرفدار دستبند طرح موج می باشد که از نقره عیار 925 درجه یک ساخته شده است و با توجه به وزن کم و قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی را پیدا کرده است. این دستبند را می توان به صورت روزانه استفاده کرد و جایگزینی مناسب برای دستبند طلا محسوب می شود.

دستبند زنانه ظریف زنجیری نقره 925 نگین سفید br-n90

2 comments

  1. پانیذ زارعی

    من دستبند نقره طرح موج رو ازتون خریداری کردم اولا ممنون بابت کیفیت عالی و طرح زیبا و سولی که دارم آیا امکانش هست گردنبند همین طرح رو هم سفارش بدم برام بسازید؟

    1. با سلامو عرض ادب.رضایت شما مایه افتخار ماست. بله میتونید برای هماهنگی با پشتیبانی در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه