جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2024-1403

جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2024-1403

در این مقاله به معرفی انواع طرح های دستبند مردانه ترند سال 2024 و 1403 می پردازیم تا شما در انتخاب طرح های به روز کمک نماییم. خرید هدیه برای آقایان اغلب چالش برانگیز است و بیشتر افراد به دنبال خرید کالاهای مصرفی همچون لباس به عنوان هدیه هستند اما امروزه با تغییر فرهنگ، آقایان نیز بیش از پیش به استایل خود اهمیت می دهند و خرید زیورآلات متناسب با سلیقه و استایل آنها، قطعا باعث خوشحالیشان میشود. از میان زیورآلات مختلفی که مخصوص آقایان طراحی شده اند، به بررسی جدیدترین مدلهای دستبند مردانه 2024-1403 می پردازیم. با ما همراه باشید.

یکی از زیورآلاتی که همواره مورد توجه آقایان می باشد و به جرات میتوان گفت پرطرفدار ترین زیورآلات مردانه محسوب می شود دستبند می باشد. دستبند های مردانه دارای انواع مختلفی هستند که از آن جمله می توان به دستبند های فلزی استیل، دستبند های فلزی تنگستن و دستبند های چرم مردانه و یا دستبند های سنگی اشاره کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و شما عزیزان میتوانید مطابق سلیقه، استایل و بودجه مورد نظرتان موارد مناسب را انتخاب نماییدکه در قسمت پایین به چندین مدل جدید از این دستبند ها که در سال 1402-2024 مورد استقبال قرار گرفته اند و به عنوان طرح های جدید شناخته شده اند، اشاره میکنیم.

دستبند های سنگی دستساز از انواع سنگهای طبیعی، مهره های فلزی و المان های مختلف ساخته می شوند و سنگ های به کار رفته در این دستبندها اونیکس، عقیق، حدید، ژئود و … هستند و در انواع کشی، قفل فلزی و قفل بافتنی تولید می گردند. اگر شخص مورد نظرتان رابطه خوبی با طبیعت دارد و به وسیله های دست ساز علاقه مند است، دستبند های سنگی قطعا او را خوشحال خواهد کرد. در زیر به چند نمونه از دستبند های مردانه سنگی مدل سال 1403-2024 اشاره میکنیم.

برای مشاهده مدل های جدید دستبند سنگی مردانه جدید می توانید به بخش دستبند سنگی فروشگاه لوکس گلامور مراجعه کنید.

دستبند های فلزی نیز بخشی دیگر از دستبند های مردانه را تشکیل می دهند که در قالب انواع فلز ها از جمله نقره، استیل، تنگستن و … می تواند باشد. در این بخش قصد داریم به مدل های جدید دستبند مردانه فلزی سال 1403 اشاره کنیم تا شما دوستان عزیز را در خرید دستبند مردانه راهنمایی کنیم.

دستبندی که مشاهده می کنید یکی از جدیدترین طرح های دستبند مردانه می باشد که از فلز استیل ضد زنگ ساخته شده که به دلیل عدم تغییر رنگ زیاد مورد توجه قرار می گیرد. دستبند استیل به صورت اسپرت می باشد که دارای آبکاری نوک مدادی است. برای خرید این دستبند مردانه زیبا می توانید به لینک محصول تحت عنوان “دستبند مردانه فلزی استیل رنگ ثابت br-n166” مراجعه کنید.

جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2024-1403

یکی دیگر از دستبند های مردانه با کیفیت و شیک که می تواند چشم نواز باشد دستبند مردانه طرح رولکس می باشد که از استیل درجه یک ساخته شده است و بر روی آن از روکش آب طلا و رودیوم استفاده شده است. این دستبند مردانه خاص برای استفاده روزانه مناسب است و جزو دستبند های مردانه طرح سال 1403 می باشد. برای خرید این محصول نیز می توانید از قسمت “خرید دستبند مردانه رولکس دو رنگ استیل” اقدام کنید.

دستبند مردانه رولکس طلایی و نقره - خرید دستبند رولکس مردانه

یکی دیگر از دستبند های فلزی که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای استفاده روزانه مناسب می باشد دستبند مردانه استیل طرح کارتیر می باشد که از استیل ضد خش ساخته شده و بدون تغییر رنگ است. این دستبندی که مشاهده می کنید دارای بند بافت می باشد و از روکش آب طلای 18 عیار برای آبکاری آن استفاده شده است. این دستبند جزو طرح های برتر دستبند مردانه سال 2024 می باشد که با انواع لباس ها و زیورآلات قابلیت ست شدن را دارد و می تواند هدیه مردانه شیک و مناسبی باشد.

دستبند مردانه استیل طلایی بافت طرح کارتیر br-n142

برای مشاهده مدل های جدید دستبند مردانه فلزی می توانید از بخش دستبند مردانه بازدید کنید که بالغ بر صد ها طرح در آن وجود دارد.

شاید به جرات بتوان گفت که زیباترین و پرفروش ترین دستبند های مردانه از نوع چرمی می باشد که از تنوع بالایی برخوردارند. دستبند های چرم مردانه به صورت اسپرت هستند و از همین رو می توان آن را با انواع لباس های اسپرت ست کرد و یکی از شیک ترین هدایا مردانه می باشد که با هر سلیقه ای سازگار است که در تصاویر پایین جدیدترین طرح های دستبند های مردانه چرم را مشاهده می کنید.

توصیه می شود برای دیدن موارد بیشتر از مدل های جدید دستبند چرم مردانه به بخش دستبند مردانه چرم مراجعه کنید.

خلاصه:

جدیدترین مدل های دستبند مردانه 2024-1403 معرفی شده شده در این بخش جزو پرفروش ترین و بالطبع آن جزو محبوب ترین اکسسوری های مردانه محسوب می شوند که به واسطه قیمت مناسب آنها طرفداران زیادی را دارا می باشند. این دستبند های زیبا برای هدیه دادن به همسر، دوست، نامزد و … مناسب می باشند و در مناسبت هایی همانند روز مرد، تولد،ولنتاین و … می توانند جزو گزینه های خرید قرار بگیرند از همین رو اگر به دنبال خرید دستبند مردانه طرح جدید و مختص سال 2024 هستید می توانید از بین این گزینه ها انتخاب کنید.

3 comments

  1. ناشناس

    وای اینقدر قشنگه همشون آدم نمیدونه کدوم انتخاب کنه ? ولی دومی از بالا دوس دارم

  2. کاوه غفارمنش

    سلام وقت بخیر
    دستبند مردانه چرم رولکس ازتون خریداری کردم که قفلش آهنراییه. سایزش مناسبه ولی همش تو دستم میچرخه یعنی در حد چند میلیمتر لازمه که کوچیکتر بشه. میتونم براتون ارسال کنم اینکارو انجام بدید برام؟ یا راهی داره خودم انجام بدم

    1. سلام و عرض ادب. بله شما میتونید به راحتی و در منزل دستبند رو به سایز مورد نظرتون تغییر بدی. می تونید از لینک پایین استفاده کنید .
      نحوه تغییر سایز دستبند به صورت تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه