5 نکته برای در دید بودن زیورآلات و ست کردن زیورآلات اصلی

خوشتیپ بودن و داشتن استایل خوب همیشه به قیافه و اندام شما مربوط نمی شود. زیورآلات و جواهرات و اکسسوری ها یکی از مهمترین راه ها برای زیبا کردن استایل شماست. هر استایلی که داشته باشید چه رسمی و چه غیر رسمی می توانید با یک سری زیورآلات و اکسسوری ها زیبایی و چشم گیری استایلتان را چندین برابر کنید.

آشنایی با جواهر و زیور اصلی

شما همیشه باید یک زیور یا اکسسوری اصلی داشته باشید یعنی بخواهید مثلا دستبند شما نکته اتکا و اصلی ترین اکسسوری شما باشد که دیده می شود. حالا ممکن است این اکسسوری دستبند باشد یا یک جفت گوشواره درخشان و یا یک گردنبد چشم نواز با نگینی بزر و یا ساعتی که به تازگی خریدید.

همیشه سعی کنید زیورآلات خود را با لباس هایتان ست کنید تا ترکیبی مناسب به وجود بیاید. شما می توانید مقاله ای را درباره نحوه ست کردن زیورآلات با لباس ها در لوکس گلامور بخوانید. همچنین پیشنهاد می شود مقاله مربوط به نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر را نیز مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی یک استایل درست و زیبا رو ایجاد کنید.

در این مقاله از لوکس گلامور 5 نکته راجع به رسیدن به یک استایل و تیپ زیبا و ست کردن زیور اصلی با لباس ها و یکدیگر را بررسی خواهیم کرد.

اکسسوری اصلی همیشه باعث می شود تا روپوش و لباس شما به کاملترین حالت خود دیده شود ولی مشکل اساسی، در انتخاب اکسسوری اصلی است و اشتباهات زیادی در انتخاب آن اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که جواهر و زیوری که بیشتر در چشم باشد و به نوعی بیان کننده شخصیت شما باشد اکسسوری شما محسوب می شود و معمولا بزرگتر و چشم گیرتر از بقیه زیورآلاتی است که استفاده می کنید.

شما می توانید هر نوع زیورآلاتی را به عنوان زیور اصلی یا جواهر اصلی خودتان انتخاب کنید ولی حتما باید سادگی و زیبایی و همچنین تعادل را در ظاهرتان رعایت کرده باشید وگرنه مطمئنا استایل مناسبی نخواهید داشت.

لباس ساده بپوشید

اکسسوری های اصلیا بهتر است با لباس های ساده استفاده کنید. وقتی که می خواهید زیور اصلی یا جواهر اصلی خود را استفاده کنید سعی کنید لباس هایی که زرق و برق زیادی دارند و از طراح های خاصی در طراحی آن استفاده شده است استفاده نکنید.

لباس های کمی تیره رنگ برای درخشان تر دیده شدن زیورآلات اصلی شما بسیار مناسب است و البته گاها اگر جواهر شما رنگی است استفاده از لباس سفید به عنوان پس زمینه ی آن می تواند بسیار خیره کننده باشد و زیبا دیده شود ولی بهتر است بیشتر از رنگ های تیره استفاده کنید مخصوصا اگر زیورآلات شما رنگی روشن دارند.

بهتر است اغلب از یک اکسسوری اصلی استفاده کنید ولی اگر بیشتر از یک اکسسوری اصلی استفاده میکنید حتما مکان قرارگیری آنها را درست کنید تا جلوه خود را از دست ندهند.(مقاله “ نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر” را مطالعه کنید.)

https://lh3.googleusercontent.com/u_iBCPMBVr0RzGmINLKzmic65jXQZGTNu9AJhFnr0a9aPKH6EUKRxHjmWlBaI8fyFiyo4c0aWJvNLa7v9G_jmC5cfmpjH8xdwuPW8zu-3E8uC76z2Ts50EMeDcfVbEDmT1IsmjM

یک اکسسوری اصلی استفاده کنید و یا فاصله مناسبی میان آن ها ایجاد کنید

جواهر و زیورآلات اصلی شما وظیفه جلب توجه را بر عهده دارند بنابرین هیچ وقت آنها را نزدیک به یکدیگر استفاده نکنید . به طور مثال اگر ساعت لوکسی را استفاده می کنید به همراه آن یک دستبند بزرگ استفاده نکنید. بهتر است همیشه یک جواهر و اکسسوری اصلی و بزرگ داشته باشید و از استفاده همزمان آن ها پرهیز کنید.

ولی اگر علاقه دارید که بیش از یک اکسسوری اصلی را همزمان استفاده کنید حتما فاصله میان آن ها را رعایت کنید تا چشم گیر بودن آن ها از بین نرود. اگر می خواهید زیورآلات شما تاثیرگذاری خود را حفظ کنند حتما فاصله مناسبی بین آن ها قرار دهید.

به عنون مثال اگر گوشواره ها را به عنوان اکسسوری اصلی و بزرگ در نظر گرفته اید آن ها را با یک دستبند ظریف ست کنید و یا می توانید گردنبندی بلند را با انگشتر اصلی خودتان ست کنید و یک ترکیب بسیار زیبا را شاهد باشید.

سعی کنید همیشه زیورآلاتی که در هر جلسه استفاده می کنید هم جنس و حداقل همرنگ باشند.

دستبند و النگو : فقط بر روی یک دست

اگر می خواهید مچ دستتان توجه بیشتری را به خود جلب کند دستبند های بزرگ و نگین دار استفاده کنید. بهتر است برای این کار لباس ساده ای را انتخاب کنید و فقط دستبند اصلی خود را به همراه آن استفاده کنید.

همیشه دقت داشته باشید که حتی اگر می خواهید بیش از یک دستبند را در مهمانی یا جلسه ای استفاده کنید حتما روی یک دستتان استفاده کنید و از پر کردن هر دو دست با زیورآلات بپرهیزید.

https://lh5.googleusercontent.com/g23MlncF0MpQgxFZjTELSKKJz60_Cc-90m2WTMh0WYhRlT7ySHZ7Oi2f4kP8f0uHTlcDYz0UqmgI3SF7YA2c6UM0yBN6b5VHdLutBSDaerAKt6xPcO7pDEULIPeIXL6Yfz-lW1s

گوشواره ها : به فرم صورت و موهای خود توجه کنید

گوشواره ها جزو محبوب ترین اکسسوری ها هستند که که وقتی به عنوان جواهر اصلی و بزرگ انتخاب می شوند بسیار چشم نواز و زیبا جلوه می کنند. گوشواره ها اولین زیورآلاتی است که در جشن ها و مراسم ها جلب توجه می کند بنابرین در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید و به فرم صورت و بدن خود دقت کنید تا یک گوشواره مناسب صورت و لباس و فرم موهایتان انتخاب کنید.

حتما باید به رنگ و اندازه و شکل و استایل گوشواره که می خواهید انتخاب کنید دقت داشته باشید. شما می توانید گوشواره ها را با مدل موهای مختلفی استفاده کنید ولی سعی کنید مدل موی شما با شکل گوشواره شما نیز همخوانی داشت باشد و روی آن را به صورت کاملنپوشاند نپوشاند.

اگر گوشواره های شما رنگ روشنی دارند بهتر است آرایش کمتری انجام دهید و کاملا ساده آرایش کنید تا گوشواره های شما به خوبی درخشش خود را نشان دهند.

انگشتر ها : به سلامت پوست دست خود بیشتر دقت کنید

استفاده از انگشتر به عنوان اکسسوری اصلی باعث می شود تا توجه ها بیشتر به دستان شما جلب شود. همیشه سعی کنید که لک های روی پوست دستتان را از بین ببرید یا به نوعی ناپدید کنید تا جلوه زیابتری با انگشتر داشته باشید. توجه داشته باشید که ناخن های شما نیز جزو دست شما محسوب می شود و داشتن ناخن های زیبا و بدون عیب و ایراد بسیار چشم نواز خواهد بود.

همیشه سعی کنید که رنگ ناخن های شما با رنگ زیورآلات شما همخوانی داشته باشد و زیبا دیده شود نیازی نیست حتما انگشتر و لاک های شما همرنگ باشند فقط باید دقت داشته باشید که ست باشند و تا جایی که می توانید از مصرف چندین رنگ لاک بر روی ناخن های خود اجتناب کنید و آن ها را با زیورآلات خود مخصوصا انگشتر ست کنید.

جمع بندی

یکی از بهترین روش ها برای درخشش بیشتر استفاده از یک اکسسوری اصلی است و این به معنی این نیست که فقط یک اکسسوری مثل انگشتر و یا دستبند و یا ساعت استفاده کنید بلکه مفهوم اکسسوری اصلی انتخاب یک نقطه اتکا در کل زیورآلات و اکسسوری هاست که چشم گیر ترین باشد. سعی کنید از شلوغی اکسسوری ها پرهیز کنید و حتما در ست کردن اکسسوری ها با لباس دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه