مدل مو مردانه سال 2024

مدل مو مردانه سال 2024

اگر به دنبال مدل مو مردانه و پسرانه جدید هستید توصیه می شود مقاله “مدل مو مردانه سال 2024” را دنبال کنید تا شما را با چندین طرح و مدل بی نظیر آشنا کنیم که متناسب با فرم صورت و سر شما هستند. یکی از موثرترین اعضای بدن که تاثیر به سزایی در تیپ و ظاهر شما دارد مو می باشد. به عقیده بعضی از روانشناسان از تیپ و ظاهر هر فرد می توان به ویژگی های شخصیتی ان پی برد. بی شک استفاده از مدل موی جدید می تواند احساس تغییر را در هرفردی برانگیزد و نقطه ای برای یک تغییر و تحول شخصیتی باشد در مقالات گذشته در مورد “انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت شما” بحث کردیم. در این مقاله سعی داریم تا مدل های معروف ومحبوب مدل مو مردانه سال 2024 را باهم بررسی کنیم و ویژگی های هر کدام را برشماریم.

قسمت پایین کم و بالا به صورت برسی

برای داشتن ظاهری مرتب و صیقلی شما می توانید از این مدل مو استفاده کنید به صورت که این مدل مناسب انواع موها می باشد و بر حجم کم و تمیزی تمرکز دارد.

مدل مو مردانه سال 2024

مدل مو مردانه سال 2024 ( برسی زاویه دار تیز)

در این مدل مو قسمت بالایی و بافت موی شما کمتر است و حجم کمی را دارا می باشد. اگر به دنبال موی کوتاه و شیک هستید قطعا یکی از مدل های مناسب می تواند مدل برسی زاویه دار تیز  باشد.

مدل مو مردانه سال 2024

قسمت پایین کم و بالا متوسط

این مدل را می توان یک حالت ایده آل و مطلوب برای موهای پرپشت و ضخیم دانست به صورتی که در آن قسمت های پایین و روی گوش به صورت کم می باشد و قسمت های بالایی دارای حالت موج دار و راه راه می باشد که باعث شده است تا جزو مدل مو مردانه محبوب 2024 قرار گیرد.

مدل مو مردانه سال 2024

مدل موی دنباله دار و برس پشتی سال 2024

نام این مدل مو از ستاره دنباله دار گرفته شده است و در آن قسمت های پایین که به صورت کوتاه می باشد دارای خطوطی شبیه به مسیر ستاره دنباله دار است و قسمت های بالایی دارا حالت برسی روب به پشت می باشد. لازم به ذکر است که مدل برسی بالای سر در راستای خطوط پایین سر می باشد.

مدل مو مردانه سال 2024 جدید

مدل موی مردانه و پسرانه 2024 پایین محو شده و بالا نامرتب

این مدل مو به صورتی است که قسمت های حاشیه ای یعنی پایین دارای حالت محو شده و خیلی کوتاه می باشد و قسمت های بالایی سر دارا موی بلند می باشد که به صورت نامظم برس شده اند. لازم به ذکر است که قسمت پایین و بالای سر به وسیله یک خط که ایجاد شده است از هم جدا می شوند.

مدل مو جدید مردانه 2024

مدل موی مخروطی برسی و پایین نیمه محو

این مدلی برای افرادی که دوست دارند تا مدل برسی ساده و تاثیر گذار داشته باشند مناسب است. همچنین این مدل یک ظاهر تمیز و مرتب و منظم را به همراه دارد و جزو مدل موهایی است که همواره مورد توجه قشر جوان قرار  گرفته است و در سال 2024 به وفور استفاده می شود.

مدل مو مردانه سال 2024

مدل موی برسی بالارونده دارای خط جداکننده

در این مدل بالای سر به صورت برسی  و به سمت بالا می شود قسمت پایین سر دارای ضخامت موی کمتری خواهند بود و بین قسمت بالایی و پایین یک خط تاس ایجاد خواهد شد.

مدل مو مردانه سال 2024

قسمت پایین متوسط و بالا برسی

این مدل نیز جزو مدل موهای مردانه سال 2020 می باشد که بیشتر در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای افرادی که صورتی کشیده دارند مناسب می باشد. در این مدل مو قسمت های پایین به صورت محو شونده هستند و قسمت بالایی سر به صورت برسی منظم می باشد که به سمت بالا هدایت شده اند.

مدل مو مردانه سال 2024

مدل مو مردانه سال 2024 (منفصل نامتقارن)

بسیاری از افراد دیگر علاقه ای به مدل مو با پیچ و تاب های زیاد ندارند. از همین رو به دنبال مدل های نامتقارن و ساده هستند. این مدل دارای قسمت های پایین کم پشت و قسمت بالایی متوسط است که به صورت نامتقارن است و به وسیله یک خط از هم جدا می شوند.

مدل مو مردانه سال 2024

مدل موی متصل محو شونده متصل به خط ریش

در این مدل قسمت های پایین سر به صورت زاویه دار اصلاح می شود و به صورت کم پشت می باشد که دارای نوک تیز می باشد که به ریش متصل می باشد.

مدل موی متصل محو شونده متصل به خط ریش

مدل جدید فرانسوی موج دار

این مدل مو یکی از معروف ترین مدل های موی مردانه می باشد که در طی زمان از مد نیفتاده است و طی سالیان به عنوان یکی از مدل موی های معروف مطرح گردیده است. در این مدل موی مردانه سر به دو قسمت پر پشت و کم پشت تقسیم می شود و خطی در میان این ایجاد می شود از ابرو آغاز می شود. قسمت های بالایی مو نیز حالت موج دار هستند.

مدل موی پسرانه 2024

مدل موی دارای حک اسامی و اشکال

این مدل نیز امروزه به وفور در بین جوان ها مورد استفاده قرار می گیرد و جزو مدل های معروف مو مردانه در سال 2024 بوده است. در این مدل مو در قسمت های پایین مو که به صورت کم پشت است از نقوش و شکل های مختلف استفاده می شود.

مدل موی دارای حک اسامی و اشکال

مدل مو ژولیده

در این مدل قسمت های پایینی مو دارای حالت کم پشت است و قسمت های بالایی که برس داده می شوند به صورت ژولیده و نامرتب می باشند.

مدل موی جدید مردانه سال جدید

مدل موی بالارونده پشتی

این مدل نیز یکی از مدل های معروف مو مردانه در سال 2024 می باشد که قسمت های بالایی سمت بالا و پشت کشیده می شوند و کنار های سر به صورت کم پشت می باشند.

مدل موی بالارونده پشتی سال 2024

مدل موی تراشیده دارای خطوط

در این مدل همه بخش های سر دارای موی کم پشت و محو شونده هستند و بر روی سر ا خطوط بی مو استفاده شده است.

مدل موی پسرانه جدید تراشیده دارای خطوط

مدل موی تدریجی

در این مدل قسمت های بالایی و قابل برس سر به صورت متوسط دارای مو هستیند و هر چقدر به سمت پایین حرکت می کنیم شاهد کم شدن حجم مو خواهیم بود. این مدل نیز جزو مدل های تمیز و منظم موی مردانه می باشد که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل موی طرح جدید مردانه

مدل مو های اشاره شده در قسمت های بالایی تنها بخشی از مدل های به روز مو مردانه می باشد که در سال 2024 مورد استفاده قرار می گیرد. بی شک شکل و فرم صورت یا نحوه لباس پوشیدن و تیپ شخصیتی می تواند در انتخاب مدل موی مناسب برای شما موثر باشد از همین رو توصیه می شود همواره این ملاک ها را در انتخاب مدل مناسب مد نظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه