جدیدترین مدل های حلقه نامزدی 2024-1403

حلقه نامزدی و یا ازدواج یکی از زیورآلات ست زنانه و مردانه است که اغلب برای نشان دادن ازدواج و تعهد طرفین مورد استفاده قرار می گیرد که هنگام عروسی بین عروس و داماد رد و بدل می شود به همین منظور در این مقاله به معرفی”جدیدترین مدل های حلقه نامزدی 2024-1403″ می پردازیم که می تواند شما را در خرید به روز ترین طرح ها چه از جنس طلا، نقره و یا استیل راهنمایی کند.

اگر شما تازه ازدواج کرده اید یا به فکر ازدواج کرده اید دیر یا زود یکی از دغدغه های شما انتخاب زیورآلاتی مثل حلقه ست و سرویس عروس خواهد بود. در این مقاله از لوکس گلامور سعی خواهیم کرد تا جدیدترین مدل های حلقه نامزدی را به تصویر بکشیم و توضیحاتی درباره آن بدهیم. پس با ما همراه باشید

قرارگیری انگشتر بر روی هر یک از انگشت ها یک معنا و مفهوم خاص خود را دارد. انگشتر ازدواج و نامزدی در ایران بر روی دست چپ و انگشت دوم از سمت چپ که به انگشت حلقه نیز معروف است قرار میگیرد.قبل از اینکه به سراغ حلقه ست ها و معرفی آن ها برویم اجازه دهید تا چند نکته درباره انگشتر نامزدی مرور کنیم تا یک راهنمای خرید انگشتر نامزدی را به صورت خلاصه بررسی کرده باشیم

جنس حلقه نامزدی

حلقه های نامزدی معمولا از طلا و نقره و پلاتین و پالادیوم ساخته می شوند چرا که ارزش بیشتری دارند و می توانند تا مدت ها به عنوان یک یادگاری فوق العاده برایتان بمانند و بدرخشند.

مسلما یکی از مهمترین مسائل در انتخاب حلقه دقت و توجه به جنس آن است.  شاید بگویید جنس حلقه نامزدی حتما باید از طلا باشد ولی باید بدانید که همه با شما هم نظر نیستند! دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشود افراد حلقه هایی به غیر از طلا را ترجیح دهند. برخی افراد معتقد هستند که نیازی نیست پول زیادی برای حلقه ازدواج صرف کنند و از حلقه ازدواج صرفا به عنوان نماد عشق و علاقه یاد میکنند و نیازی به تجملات فراوان نمیبینند برخی دیگر از افراد توان خرید طلا را ندارند و می خواهند حلقه نامزدی ارزان قیمت را برای خود انتخاب کنند و دلیل های دیگر که مسلما هر کسی می تواند دلایل خاص خود را برای نخریدن حلقه نامزدی طلا داشته باشد.

قیمت حلقه نامزدی

متاسفانه در ماه های اخیر به دلیل نوسانات شدید قیمت طلا و ارز، قیمت زیورآلات طلا به شدت بالا رفته است به طوری که واقعا نمیشود یک قیمت به خصوص برای حلقه های نامزدی طلا گفت که تا ماه ها ثابت بماند.

قیمت حلقه ها به چندید عامل بستگی دارد که می توان متغییر های پایین را در آن دخیل دانست

  • جنس فلز به کار رفته
  • میزان نگین های به کار رفته
  • جنس نگین های به کار رفته
  • ضرافت و تراش ها
  • عیار
  • وزن

اگربخواهیم یک بازه قیمت برای انگشتر نامزدی در نظر بگیریم این بازه برای حلقه های طلا از چندین میلیون تومان به بالاست. و برای حلق های نامزدی نقره از 800 هزار تومان  تا 2 میلوین تومان دانست.

اگر شما به دنبال حلقه نامزدی ارزان قیمت هستید پیشنهاد ما حلقه ست های نقره است که علاوه بر زیبایی و درخشندگی بالا از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند و قیمت آن ها به مراتب ارزان تر می باشد.

یکی از رسومی که هرچند به عقیده این حقیر اشتباه ولی رایج شده است استفاده از حلقه ای جداگانه به عنوان حلقه نشان یا انگشتر نشان می باشد. انگشتر نشان قبل از عقد بر روی دست راست و انگشت چهارم عروس خانم انداخته میشود تا به عنوان نشانی از داماد برای عروس باشد. که این انگشتر نیز می توان از جنس نقره یا از جنس طلا باشد.

حلقه نامزدی در روز عقد از طرف عروس و داماد به یکدیگر هدیه داده می شود ولی انگشتر نشان هدیه ایست که در مراسم بله برون از طرف داماد به عروس داده میشود.

در ادامه می توانید عکس حلقه ازدواج ست ترند 2024 و 1403 را مشاهده و مقایسه کنید پس با ما همراه باشید

حلقه ساده همیشه جزو مد های روز بوده است و خواهد بود. حلقه ست نقره تایلندی عیار 925 بدون نگین rg-n277 یک گزینه مناسب برای افرادی است که ب دنبال خرید حلقه نامزدی هستند چون علاوه بر قیمت مناسب ، کیفیت فوق العاده بالایی را نیز دارا می باشد. عیار 925 حلقه ها در داخل آنها حک شده است که نشان دهنده درجه خلوص نقره می باشد. این ست حلقه قابلیت ست شدن با انواع زیورآلات نقره و ساعت را دارا می باشد. این ست حلقه می تواند هدیه ای مناسب برای نامزد، همسر و… در مناسبت های مختلف باشد.

جدیدترین مدل های حلقه نامزدی 2024-1403 - رینگ ساده
حلقه ست نقره ساده
حلقه ست ازدواج مدل 2020-2021
حلقه ست نقره نامزدی طرح جدید
حلقه ست نقره طرح 2020-2021
حلقه ست نامزدی نقره 925 اصل
حلقه ست نقره تایلندی با طرح مستطیلی rg-n303 از نمای سفید
حلقه ست نقره طرح جدید
حلقه ست نقره تایلندی با نگین برلیان Rg-n284 - زمینه مشکی
حلقه ست طرح 2020-2021
حلقه ست نقره 925 تایلندی با طرح مستطیلی rg-n275 از نمای مشکی
حلقه ست نقره طرح جدید
حلقه ست نقره مدل 2020-2021
ست حلقه نامزدی نقره مدل 2020-2021

اگر به دنبال خرید حلقه ست نامزدی ارزان قیمت و شیک برای عزیزان خود هستید یکی از انتخاب های اصلی می تواند حلقه ست های استیل  و یا حلقه های تنگستن باشد که در آمریکا به عنوان محبوب ترین حلقه ست های ازدواج شناخته می شود و همواره علاقمندان خاص خود را دارا می باشد که در قسمت زیر به چندین نمونه از جدیدترین مدل های حلقه نامزدی 2024-1403 اشاره می کنیم.

حلقه نامزدی تنگستن - از نمای سفید
حلقه مردانه تنگستن
حلقه ست نامزدی استیل
حلقه ست استیل طلایی Rg N518

 جمع بندی

خرید حلقه ست نامزدی و انتخاب یک ست حلقه زیبا که هم آقا داماد و هم عروس خانم بپسندد کار آسانی نیست و نیاز به دقت و حوصله و گشت و گذار است. در این مقاله از لوکس گلامور سعی کردیم تا برخی از نکات مربوط به یک حلقه ست را باهم بررسی کنیم و بعضی از جدیدترین مدل های حلقه ست نقره را نشان دهیم. شما می توانید تجربیات خودتون رو از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده دیگر مدل های حلقه ست نقره به فروشگاه ما سر بزنید.

2 comments

  1. گربه سیاه

    انگشتر های ازدواج شما خیلی خوب و شیکن ولی طلایی کم میارید چرا؟

    1. با سلام و عرض ادب. تمام انگشتر های ست رو میتونید با هماهنگی پشتیبانی به رنگ طلایی سفارش بدید. مجموعه ما محصول رو اول آبکاری طلا انجام میدن و بعد خدمتون ارسال میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه