7 مدل محبوب دستبند دخترانه هدر

7 مدل محبوب از دستبند های دخترانه

مقاله “7 مدل محبوب دستبند های دخترانه” معرفی جدید ترین و شیک ترین طرح های موجود در بازار می باشد که از قیمت مناسب و ارزان برخوردارند. دستبند ها همیشه مرکز توجه هستند چرا که اکثر کارها با دست انجام می شود و به همین دلیل می توان دستبند ها را یکی از زیورآلات پرطرفدار و پر استفاده دانست که دارای طرح های بسیار متنوعی نیز می باشند که شامل دستبند نقره دخترانه، دستبند استیل دخترانه، دستبند طلا دخترانه و … می شوند. استفاده از دستبند ها از زمان های قدیم در میان آقایان و  خانم ها مرسوم بوده است ولی با گذشت زمان و مخصوصا در دوران حاضر دستبند ها را می توان یکی از اکسسوری های جدا نشدنی از افراد دانست. انواع مختلفی از مدل دستبند در بازار وجود دارد که می توان گفت برای راضی کرده هر سلیقه ای دستبند مخصوصی را می توان یافت. در این مقاله از لوکس گلامور 7 مدل از دستبند های جدید که طرفداران بیشتری دارند را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.        

دستبند های النگویی

دستبند های النگویی معمولا به عنوان النگو شناخته می شوند  به صورت چندتایی استفاده می شوند و جزو  محبوبترین ها محسوب می شود که طرفداران بسیاری نیز دارد. این نوع از دستبند ها  برای ست کردن  باانواع رنگ لباس ها استفاده می کنند و اغلب به صورت طرح طلا هستند. این دستبند ها معمولا سفت و خشک هستند و از فلزات مختلفی همچون طلا ، نقره ، استیل ، پالادیوم و … طراحی و ساخته می شوند. استفاده از دستبند های النگویی بازه سنی خاصی را در بر نمی گیرد و از دختر بچه ها تا خانم های مسن از این نوع دستبند ها استفاده می کنند.

7 مدل محبوب از دستبند های دخترانه

دستبند های آویزدار

دستبند آویزدار را می توان یکی از محبوب ترین انواع دستبند های دخترانه دانست که طرفداران بسیاری را در میان نوجوانها و جوان ها دارد و معمولا جزو دستبند های فشن محسوب می شوند. این دستبند های دخترانه محبوب و معروف از فلزات مختلفی مثل طلا و نقره و استیل و پالادیوم و تیتانیوم ساخته می شوند که ظاهر و استایلی اسپرت را با خود به همراه دارند.  این نوع از دستبند ها معمولا طرح های بسیاری دارند و اکثرا جزو دستبند های دخترانه خاص محسوب می شوند. نماد های مختلفی به عنوان آویز در این دستبند ها استفاده می شود و می توانید با توجه به سلیقه ی خود آن ها را انتخاب کنید ( پیشنهاد می کنم مقاله نماد های استفاده شده در زیورآلات را مطالعه کنید). البته شما می توانید چندین نماد مختلف و حتی زنجیر کوچک را به عنوان آویز در این نوع دستبند ها داشته باشید. شما می توانید برای مشاهده جدیدترین و محبوب ترین دستبند های آویزدار دخترانه به بخش دستبند فروشگاه لوکس گلامور مشاهده کنید.

مدل های محبوب دستبند دخترانه

دستبند های چرمی

استفاده از چرم در زیورآلات در سال های گذاشته رونق بسیاری گرفته است و البته بی دلیل هم نیست چرا که زیبایی و راحتی و ظرافت را یکجا به شما هدیه می دهد. دستبند های چرمی دخترانه را می توان  جزو دستبند های محبوب دخترانه دانست که به عنوان یک دستبند ارزان قیمت شناخته می شوند که قابلیت تغییر سایز دستبند را نیز دارند. دستبند های چرمی را می توان با انواع لباس های اسپرت ست کرد و از زیبایی و جذابیت آن لذت برد. البته شما می تواند دستبند های ساخته شده از چرم مصنوعی را نیز داشته باشید که رنگ های مختلف و فانتزی دارند و شباهت بسیاری نیز به چرم دارند. دستبند دخترانه محبوب چرمی دستبند های قفلی

دستبند قفلی دخترانه را می توان یک دستبند النگویی فری سایز نیز دانست چرا که با توجه به قفلی که دارند برای بیشتر دست ها می تواند مناسب باشد ولی دقت کنید که این دستبند ها نیز محدودیت های خود را دارند و حتما قبل از خرید به حداکثر سایز آن توجه کنید و از قطر دستبند اطمینان حاصل کنید. دستبند قفلی نیز از جمله دستبند های محبوب در میان دختران می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند و از فلزات مختلفی همچون طلا و نقره و … ساخته شده اند. بر روی دستبند های قفلی معمولا از نگین های ریز و درخشان نیز استفاده می کنند تا زیبایی و جلوه مناسبی را به دستبند هدیه بدهند. در ساخت دستبند های نگین دار معمولا از کریستال های مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به کریستال های زیرکونیا و کریستال های سواروسکی و همچنین الماس و … اشاره کرد.

دستبند نقره محبوب دخترانه

 

دستبندهای طرح طلا

دستبند طرح طلا را می توان جایگزینی مناسب و نسبتا مطمئن برای دستبند های طلا دانست که از نظر زیبایی و درخشندگی دست کمی از طلا ندارند. اگر به دنبال جایگزینی برای دستبند طلا و گران قیمت خود هستید دستبند های طرح طلا می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد. که در قسمت پایین نمونه ای از این دستبند ها آورده شده است. 

دستبند زنانه دخترانه محبوب نقره ایتالیایی

دستبند های جواهری

دستبند جواهری معمولا از طراحی و استایلی ظریف برخوردارند که درخشندگی زیاد و چشم گیری را با خود به همراه دارند. دستبند های جواهری همیشه قیمت های نجومی و میلیاردی ندارند و می تواند انواع دستبند های جواهری با قیمت مناسب را در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور پیدا کنید. در ساخت دستبند های جواهری معمولا از کریستال های سواروسکی یا کریستال زیرکونیا با کیفیت بالا استفاده می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. از جمله جنس زیورآلات جواهری می توان به نقره اشاره کرد که علاوه بر ماندگاری، از درخشندگی چشم نوازی نیز برخوردار هستند. شما می توانید جدیدترین انواع دستبند زنانه نقره را در فروشگاه لوکس گلامور مشاهده کنید.

دستبند نقره محبوب زنانه و دخترانه

دستبند های زنجیری

یکی دیگر از دستبند های محبوب دخترانه دستبند زنجیری که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستبند ها در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شود. یکی از برند های مشهوری که در ساخت دستبند زنجیری مهارت زیادی دارد برند محبوب ژوپینگ است. این دستبند ها در رنگ های مختلف طلایی و نقره ایی و رزگلد ارائه می شود و از فلزاتی مثل طلا یا نقره یا استیل یا مس یا پالادیوم و … طراحی و تولید می شوند.

مدل محبوب دستبند دخترانه

پیدا کردن انواع دستبند دخترانه در لوکس گلامور

شما می توانید انواع مختلفی از دستبند های دخترانه را در مدل ها و طرح های مختلف با قیمت های باور نکردنی و مناسب در فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور پیدا و خریداری کنید. دستبند های لوکس گلامور به همراه گارانتی و امکان بازگشت کالا ارائه می شوند و می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه